Hráči kritizují denní limit XP v Battlefield 6: „EA udělala z postupu časově omezenou věc v plně placené hře“

Hraci kritizuji denni limit xp v battlefield 6 ea udelala z 1762707622021

Battlefield 6 má denní strop na získané XP — a platí to i během víkendů s dvojnásobnými zkušenostmi.

Hráči tvrdí, že zjistili, že jakmile dosáhnete 1,5 milionu XP za den, do resetu dne „doslova nic nevyděláváte“.

Podívejte se na recenzi Eurogameru:

Pro většinu lidí to možná nebude vypadat jako velký problém, ale strop se prý aktivuje i během double XP víkendů — jeden uživatel napsal, že ho lze „dostat za pouhé 4–5 hodin hraní“.

„V $70 AAA hře, ne v mobilním free‑to‑play titulu, nám někdo určuje, kolik zábavy si můžeme denně dovolit,“ rozhořčil se jeden hráč. „Tohle není bezplatná live‑service ždímačka. Je to plně placená střílečka s přilepeným F2P gacha systémem.“

Někteří hráči uvádějí, proč strop není nereálný — třeba jeden sdělil, že za jediné vítězství v režimu RedSec získal 200 000 XP a zápas trval 21 minut. Jiný zmínil, že za gauntlet zápas dostal 140 000 XP.

Názory v diskusi se liší. Někteří na konto těch, kdo denně naběhají miliony XP, trošku sarkasticky poznamenali, že kdo dá denně 1,5 milionu XP, měl by „jít ven“ a zamyslet se nad svým režimem. Jiní ale souhlasí s principem stížnosti: pokud za hru zaplatíme plnou cenu, měli bychom si podle nich moci „grindovat“ kolik chceme.

Další změny v Battlefield 6

Vývojáři v poslední době provedli několik úprav. Do režimů Conquest, Breakthrough a Rush se vrací NPC boty — dříve byly odstraněny kvůli lepšímu matchmakingu, nyní může být v každém módu až 12 botů a výzvy by se s nimi měly stále dát splnit.

EA a Battlefield Studios také udělali rozsáhlé změny u výzev: snížili požadavky u třídních a zbranových úkolů, úkolů za hraní i mastery úkolů, aby byly přístupnější.

Minulý víkend dočasně upravili množství XP získávaného v režimu Strikepoint, zatímco pracují na dlouhodobějším řešení. Současně přidali i „relaxovanější“ způsob hraní, který umožňuje získávat postup a plnit výzvy bez intenzity plné PvP lobby.

Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net