Battlefield 6 má denní strop na získané XP — a platí to i během víkendů s dvojnásobnými zkušenostmi.
Hráči tvrdí, že zjistili, že jakmile dosáhnete 1,5 milionu XP za den, do resetu dne „doslova nic nevyděláváte“.
Podívejte se na recenzi Eurogameru:
Pro většinu lidí to možná nebude vypadat jako velký problém, ale strop se prý aktivuje i během double XP víkendů — jeden uživatel napsal, že ho lze „dostat za pouhé 4–5 hodin hraní“.
„V $70 AAA hře, ne v mobilním free‑to‑play titulu, nám někdo určuje, kolik zábavy si můžeme denně dovolit,“ rozhořčil se jeden hráč. „Tohle není bezplatná live‑service ždímačka. Je to plně placená střílečka s přilepeným F2P gacha systémem.“
Někteří hráči uvádějí, proč strop není nereálný — třeba jeden sdělil, že za jediné vítězství v režimu RedSec získal 200 000 XP a zápas trval 21 minut. Jiný zmínil, že za gauntlet zápas dostal 140 000 XP.
Názory v diskusi se liší. Někteří na konto těch, kdo denně naběhají miliony XP, trošku sarkasticky poznamenali, že kdo dá denně 1,5 milionu XP, měl by „jít ven“ a zamyslet se nad svým režimem. Jiní ale souhlasí s principem stížnosti: pokud za hru zaplatíme plnou cenu, měli bychom si podle nich moci „grindovat“ kolik chceme.
Další změny v Battlefield 6
Vývojáři v poslední době provedli několik úprav. Do režimů Conquest, Breakthrough a Rush se vrací NPC boty — dříve byly odstraněny kvůli lepšímu matchmakingu, nyní může být v každém módu až 12 botů a výzvy by se s nimi měly stále dát splnit.
EA a Battlefield Studios také udělali rozsáhlé změny u výzev: snížili požadavky u třídních a zbranových úkolů, úkolů za hraní i mastery úkolů, aby byly přístupnější.
Minulý víkend dočasně upravili množství XP získávaného v režimu Strikepoint, zatímco pracují na dlouhodobějším řešení. Současně přidali i „relaxovanější“ způsob hraní, který umožňuje získávat postup a plnit výzvy bez intenzity plné PvP lobby.
Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net