Capcom uklidňuje: Resident Evil Requiem by na PC neměl trpět problémy jako Monster Hunter Wilds

Capcom uklidnuje resident evil requiem by na pc nemel trpet 1763388027923

Capcom ujišťuje, že chystaný Resident Evil Requiem bude na PC dobře optimalizovaný, a neměly by jej postihnout potíže podobné těm, které letos trápily Monster Hunter Wilds.

Monster Hunter Wilds si vysloužilo silnou kritiku kvůli výkonu a technickým nedostatkům, na které společnost veřejně reagovala. Pro hru je naplánovaná bezplatná aktualizace, na kterou hráči čekali většinu roku.

Podle Capcomu se ale poučili a Requiem by měl být jiný případ. V rámci vysvětlení v dokumentu k nedávným výsledkům firmy firma uvedla, že Resident Evil Requiem se od Monster Hunter Wilds liší v herním pojetí, systémové architektuře i síťových funkcích.

„V současnosti neočekáváme podobná rizika. Vyvíjíme hru tak, aby poskytovala plynulý herní zážitek na širokém spektru PC konfigurací,“ zní oficiální stanovisko.

Resident Evil Requiem, devátý díl hlavní série, vychází 27. února příštího roku. Kromě PC a konzolí PlayStation 5 a Xbox Series X/S bude titul dostupný i na Switchi 2 — současně s vydáním Resident Evil Biohazard a Resident Evil Village — což přidává další platformu, kterou bude třeba optimalizovat.

Podle dřívějších zpráv projekt původně vznikl jako online multiplayerová hra s otevřeným světem a část těchto nápadů prý v nové podobě zůstala. Producent Masato Kumazawa k tomu uvedl, že v multiplayerové verzi byl hororický prvek poměrně slabý, ale hra byla zábavná. Po hlubším zkoumání se ale tým ptal, jestli by si ji opravdu zarytí fanoušci série užili — a dospěli k závěru, že tomu pravděpodobně tak nebude.

Podívejte se na ukázku gameplay níže:

Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net