Dispatch potvrzuje návrat episodického hraní — překročil dva miliony hráčů

Dispatch potvrzuje navrat episodickeho hrani prekrocil dva m 1763636444602

Skvělý Dispatch dosáhl dalšího zaslouženého milníku.

Tato episodická superhrdinská komedie z pracovního prostředí teď oslovila dva miliony hráčů. Studio AdHoc oficiálně mluvilo o počtu „hráčů“, ale hra není součástí žádné předplatné služby, takže lze tento údaj považovat i za ekvivalent prodejů.

Ve sdělení na sociálních sítích studio napsalo: „Jsme taky smutní, že tento týden nejsou nové epizody, ale děkujeme těm dvěma milionům hráčů, kteří se k nám dosud přidali. Nebylo by nás tady bez vás.“

Příspěvek doprovázela fotka Robertova baculatého psa Beefa, kterou najdete níže. Je to prostě dobrý kluk — máme spoustu screenshotů s Beefem uložených na PlayStationu.

Beef the dog from Dispatch looks lonely in a dog bed. A memo beside him says To All Dispatchers We Miss You Already!
Chybíte nám taky, Beef a parta! Ilustrace: Derek Stratton. | Image credit: AdHoc

Začátkem roku studio oznámilo, že Dispatch prodal přes milion kopií během pouhých deseti dnů. Díky tomuto úspěchu teď vývojáři uvažují o druhé sezóně — možná i s větším důrazem na erotiku, vzhledem k bouřlivé odezvě na první sérii.

Letos navíc AdHoc jasně uvedl, že nemá zájem používat umělou inteligenci k nahrazování dabérů nebo samotného vývoje hry. „AI působí spíš jako produkční řešení než kreativní,“ řekl výkonný kreativní ředitel Nick Herman, a dodal: „Možná to je kreativní řešení, pokud vy sami kreativní nejste.“

My jsme si Dispatch moc užili, a proto nás těší, že se hře tak daří. Plánujeme si pár posledních kapitol znovu přehrát — jedno naše zakončení nás totiž úplně neuspokojilo… nic neprozradíme (Bertie a Connor už to ale schytali).

Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net