Skvělý Dispatch dosáhl dalšího zaslouženého milníku.
Tato episodická superhrdinská komedie z pracovního prostředí teď oslovila dva miliony hráčů. Studio AdHoc oficiálně mluvilo o počtu „hráčů“, ale hra není součástí žádné předplatné služby, takže lze tento údaj považovat i za ekvivalent prodejů.
Ve sdělení na sociálních sítích studio napsalo: „Jsme taky smutní, že tento týden nejsou nové epizody, ale děkujeme těm dvěma milionům hráčů, kteří se k nám dosud přidali. Nebylo by nás tady bez vás.“
Příspěvek doprovázela fotka Robertova baculatého psa Beefa, kterou najdete níže. Je to prostě dobrý kluk — máme spoustu screenshotů s Beefem uložených na PlayStationu.
Začátkem roku studio oznámilo, že Dispatch prodal přes milion kopií během pouhých deseti dnů. Díky tomuto úspěchu teď vývojáři uvažují o druhé sezóně — možná i s větším důrazem na erotiku, vzhledem k bouřlivé odezvě na první sérii.
Letos navíc AdHoc jasně uvedl, že nemá zájem používat umělou inteligenci k nahrazování dabérů nebo samotného vývoje hry. „AI působí spíš jako produkční řešení než kreativní,“ řekl výkonný kreativní ředitel Nick Herman, a dodal: „Možná to je kreativní řešení, pokud vy sami kreativní nejste.“
My jsme si Dispatch moc užili, a proto nás těší, že se hře tak daří. Plánujeme si pár posledních kapitol znovu přehrát — jedno naše zakončení nás totiž úplně neuspokojilo… nic neprozradíme (Bertie a Connor už to ale schytali).
Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net