Team Cherry naznačilo, že po Silksongu může následovat víc Hollow Knight her, které by (pokud vůbec vzniknou) stály vedle dosavadních titulů jako samostatné celky — tedy bez nutnosti znát předchozí dějiny světa, abychom je ocenili.
V nedávno znovu objeveném rozhovoru pro ACMI (Australian Centre for the Moving Image), který se zjevně uskutečnil ještě před zářijovým vydáním Silksongu, vedoucí ze studia Team Cherry Ari Gibson a William Pellen mluvili o svých Hollow Knight hrách.
Při otázce, jak by definovali úspěch, se shodli, že nejdůležitější by bylo vydat Silksong bez větších chyb. Pellen dodal, že cíle už jsou v podstatě splněné: měli nápad na hru a chtěli vytvořit její co nejlepší verzi — tu, která nejlépe vyhovuje zvolenému tématu.
Gibson s tím souhlasil a doplnil, že cílem bylo vytvořit „hru, která může stát po boku Hollow Knight“. Podle něj Silksong „příjemně vybočuje“ a obě hry se tak navzájem doplňují. Je to vývoj bez závodu v technologiích — nechtěli za každou cenu posouvat hranice, mají jasný, poměrně jednoduchý styl.
Studio vedoucí ještě poznamenal, že při návratu do původního Hollow Knightu po dohrání Silksongu by hráči „neměli mít pocit, že o něco přišli“. A naznačil něco víceprovokativního:
„A kdyby někdy přišly další tituly, doufáme, že by všechny následovaly stejný vzor — že by šlo o hry, které prostě existují vedle sebe.“
Samozřejmě mluvíme o hypotetickém „kdyby“ a to vůbec neznamená, že se můžeme připravovat na nekonečnou sérii Hollow Knight her. I tak je ale potěšující vědět, že vývojáři vidí možnost vrátit se k tomuto světu i v budoucnu.

Při vydání jsme Silksong ohodnotili pěti hvězdičkami. „Krásná a očividně jízlivě laděná hra plná odhalení a opravdové osobnosti,“ stálo v recenzi Eurogameru.
Pro další kontext se nedávno řešilo i to, jak nízká cena Silksongu ovlivní ostatní indie tituly — jestli jde o problém, nebo neočekávaný precedent. Více se tomuto tématu věnoval článek našeho redaktora Bertieho.
Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net