Build A Rocket Boy vypouští „free starter pack“, aby oživil trpící MindsEye

Build a rocket boy vypousti free starter pack aby ozivil trp 1764424830063

Studio Build A Rocket Boy tiše zveřejnilo „free starter pack“, který má za cíl vdechnout novou sílu akčně‑dobrodružné hře MindsEye.

Balíček, vydaný včera (28. listopadu), nabízí ochutnávku „roste‑cího herního zážitku MindsEye“ a snaží se přitáhnout nové hráče.

Popis balíčku slibuje: „Pusťte se do akční mise v kampani a vyzkoušejte výběr nového hratelného obsahu, který bude pravidelně doplňován prostřednictvím ARCADIA.“

Podívejte se na recenzi níže:

Ve verzi zdarma hrajeme za Jacoba Diaze, bývalého vojáka s nervovým implantátem a rozházenými vzpomínkami, který je „vtažen do exploze, jež přejde ve vysokorychlostní honičku a prudkou přestřelku městem“. Demo obsahuje příběhovou misi Robin Hood a přístup k „různým“ ARCADIA misím a výzvám, které budou „pravidelně aktualizovány“. Aktuálně jsou k dispozici tyto položky:

  • Garden Party – Drone Race
  • Chase The Sun – Drone Race
  • Honor Among Thieves
  • Downtown – Goin‘ Haywire
  • Crosstown Traffic – Checkpoint Race
  • Rude Interruption
  • Turbulence – Race
  • Free Bird – Sky Race
  • Winging It – Checkpoint Race
  • Craz-Eye Taxi – Checkpoint Race
  • Friendly Fire
  • Cruise Control – Sky Race
  • Fractured Echo – Survival Horde
  • Road To Hell – Race

Free starter pack je dostupný na Steamu, pro PS5 a konzole Xbox Series.

V pozadí vydání stojí i kontroverze. Zakladatel studia a šéf MindsEye Leslie Benzies údajně na interním setkání prohlásil, že za špatným přijetím hry stojí „sabotáže“ uvnitř firmy. Krátce poté studio potvrdilo propouštění a Benzies označil negativitu vůči hře za „neopodstatněnou“, zároveň tvrdil, že „vnitřní i vnější“ síly zhatily spuštění titulu.

Tato slova přišla jen týdny poté, co vývojáři MindsEye podepsali otevřený dopis proti vrcholným manažerům studia, v němž hovořili o „dlouhodobém neúctivém a špatném zacházení“. Nešlo přitom o první případ, kdy se negativní reakce hry svalovaly na vnější vlivy – ještě před vydáním například spoluceo Mark Gerhard na Discordu naznačoval, že ti, kdo reagovali negativně, byli „financováni někým“ a že jde o „systematické úsilí“ proti studiu.

Vydavatel IO Interactive se od projektu mezitím distancoval.

Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net