Studio Build A Rocket Boy tiše zveřejnilo „free starter pack“, který má za cíl vdechnout novou sílu akčně‑dobrodružné hře MindsEye.
Balíček, vydaný včera (28. listopadu), nabízí ochutnávku „roste‑cího herního zážitku MindsEye“ a snaží se přitáhnout nové hráče.
Popis balíčku slibuje: „Pusťte se do akční mise v kampani a vyzkoušejte výběr nového hratelného obsahu, který bude pravidelně doplňován prostřednictvím ARCADIA.“
Podívejte se na recenzi níže:
Ve verzi zdarma hrajeme za Jacoba Diaze, bývalého vojáka s nervovým implantátem a rozházenými vzpomínkami, který je „vtažen do exploze, jež přejde ve vysokorychlostní honičku a prudkou přestřelku městem“. Demo obsahuje příběhovou misi Robin Hood a přístup k „různým“ ARCADIA misím a výzvám, které budou „pravidelně aktualizovány“. Aktuálně jsou k dispozici tyto položky:
- Garden Party – Drone Race
- Chase The Sun – Drone Race
- Honor Among Thieves
- Downtown – Goin‘ Haywire
- Crosstown Traffic – Checkpoint Race
- Rude Interruption
- Turbulence – Race
- Free Bird – Sky Race
- Winging It – Checkpoint Race
- Craz-Eye Taxi – Checkpoint Race
- Friendly Fire
- Cruise Control – Sky Race
- Fractured Echo – Survival Horde
- Road To Hell – Race
Free starter pack je dostupný na Steamu, pro PS5 a konzole Xbox Series.
V pozadí vydání stojí i kontroverze. Zakladatel studia a šéf MindsEye Leslie Benzies údajně na interním setkání prohlásil, že za špatným přijetím hry stojí „sabotáže“ uvnitř firmy. Krátce poté studio potvrdilo propouštění a Benzies označil negativitu vůči hře za „neopodstatněnou“, zároveň tvrdil, že „vnitřní i vnější“ síly zhatily spuštění titulu.
Tato slova přišla jen týdny poté, co vývojáři MindsEye podepsali otevřený dopis proti vrcholným manažerům studia, v němž hovořili o „dlouhodobém neúctivém a špatném zacházení“. Nešlo přitom o první případ, kdy se negativní reakce hry svalovaly na vnější vlivy – ještě před vydáním například spoluceo Mark Gerhard na Discordu naznačoval, že ti, kdo reagovali negativně, byli „financováni někým“ a že jde o „systematické úsilí“ proti studiu.
Vydavatel IO Interactive se od projektu mezitím distancoval.
Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net