Take‑Two viní slabší prodeje Borderlands 4 za potíže s PC verzí, kterou Gearbox dříve označoval za „docela optimální“

Take two vini slabsi prodeje borderlands 4 za potize s pc ve 1762524026174

Ve větším rozhovoru, který následoval po oznámení dalšího odkladu GTA 6, přiznal šéf Take‑Two Strauss Zelnick, že prodeje Borderlands 4 byly „mírně slabší“, než společnost čekala. Jako jednu z příčin uvedl potíže s kritikou sužovanou PC verzí hry, na kterou dříve upozorňoval i sám šéf Gearboxu Randy Pitchford — přestože Pitchford původně tvrdil, že verze pro PC má „málo skutečných problémů“ a je „docela optimální“.

Borderlands 4 vyšlo v září a recenze byly vesměs pozitivní, rychle se ale hra dočkala negativního hodnocení na Steamu poté, co hráči začali upozorňovat na špatný výkon na počítačích. Pitchford na sociálních sítích reagoval tím, že PC verze je podle něj „docela optimální“ a že skutečné potíže postihují jen „velmi, velmi malé procento uživatelů“. Přesto zároveň řekl, že Gearbox provede „významné“ kroky ke zlepšení výkonu na této platformě.

Zelnick v rozhovoru konkrétně zmínil vydání na Steamu jako faktor, který přispěl k tomuto slabšímu startu. „Kritické ohlasy byly vynikající a samotné vydání nás těší,“ řekl, „současně ale byly u vydání na Steamu určité výzvy. Gearbox tyto problémy řeší a bude v tom pokračovat. Co se prodejů hned po vydání týče, čísla byla o něco slabší, než bychom si přáli. V delším časovém horizontu ale věříme, že hra uspěje.“

Analýza Digital Foundry již při vydání poukázala na „velké problémy s výkonem“ na všech platformách. V důsledku toho studio Gearbox také rozhodlo o neomezeném odložení verze pro Switch 2, protože potřebuje „další čas na vývoj a doladění“, aby fanouškům nabídlo co nejlepší zážitek.

Zdroj článku a fotografií: Eurogamer.net